ISO 20000

ISO20000Deze 2daagse cursus leidt op tot het niveau van ISO 20000 certificering voor uw organisatie. ISO 20000 is de norm voor procesmatig werken volgens een bekend procesmodel zoals ITIL, Cobit, SIXsigma, etc. De Foundation-opleiding voorziet professionals van basiskennis en inzicht in zowel IT Service Management als Service Quality Management. De opleiding bestaat uit een introductie in en een overzicht van de belangrijkste principes, concepten en relaties binnen het veld, samen met de basiskennis van de ISO/IEC 20000-norm en de terminologie binnen IT-servicemanagement.

Het gaat hier dus niet over Service Managementdiensten en processen zelf, maar over hoe je een organisatie meekrijgt om een kwaliteitsnorm na te streven en te willen borgen. Een echte kwaliteitsbenadering is een kwestie van leren, afspraken maken, uitvoeren en evalueren: en dat steeds weer opnieuw. Hoe je dat als organisatie doet, is in feite je kwaliteitsmanagementsysteem voor diensten en processen.

Deelnemers

Het aantal deelnemers is door het groepsproces minimaal 4 en maximaal 12 cursisten.

Voorkennis

Er is voor deze cursus geen speciale voorkennis of ervaring nodig

Locatie

Bij u op het werk of op een nader te bepalen locatie bij u in de buurt. Ook kunt u gebruik maken van onze standaardlocatie in Amsterdam

Prijs

De prijs voor deze module is ongeacht het aantal deelnemers € 900,- per dag. Indien u de twee dagen wilt opsplitsen in bijvoorbeeld 4 middagen of avonden dan geldt een tarief van € 500,- per dagdeel.

MicrosoftASL&BiSL