Actief luisteren & Empathie

empathieSoftskills voor Servicedesks deel 2

In deze vervolgmodule op de algemene introductie softskills voor Servicedesks worden de aspecten actief luisteren en empathie verder uitgewerkt. In de 3,5 uur durende sessie worden door middel van rollenspelen, interviews en presentaties de begrippen actief luisteren en empathie spelenderwijs behandeld. Een groot deel van deze cursus wordt besteed aan het spelen van de Empathy Game. Een zeer confronterende sessie waarin de cursist wordt gestuurd in het nadenken, handelen en vooral empatisch communiceren met de klant aan de andere kant van de telefoon. Via het principe van regietheater worden de andere cursisten indringend betrokken bij het gehele proces. Kortom een nuttige, leuke en vooral zeer leerzame ervaring op het gebied van communicatie voor servicedesk personeel.

 

 

 

Deelnemers

Het aantal deelnemers is door het groepsproces minimaal 4 en maximaal 12 cursisten.

Voorkennis

Er is voor deze cursus geen speciale voorkennis of ervaring nodig

Locatie

Bij u op het werk of op een nader te bepalen locatie bij u in de buurt. Ook kunt u gebruik maken van onze standaardlocatie in Amsterdam

Prijs

De prijs voor deze module is ongeacht het aantal deelnemers € 500,- Bij het verzorgen van 2 modules op dezelfde dag wordt geldt een prijs van totaal € 800,- (excl BTW en eventuele reiskosten) Er komen geen kosten bij voor handouts of boeken.

MicrosoftASL&BiSL