Softskills introductie

softskillsSoftskills voor servicedesks

In deze cursus leert u de elementaire beginselen van communicatietechniek, telefoongedrag en service verlenen. Door middel van korte verhandelingen, rollenspelen, onderlinge interviews en management games gaat u spelenderwijs door de materie heen. Na deze 3,5 uur durende sessie heeft u allerlei Do's en Dont's geleerd en in de praktijk leren toepassen. Hoe controleer je een gesprek, wat is actief luisteren. Hoe breng je empathie in je vragen. Allerlei aspecten die u door tweegesprekken, plenaire discussies, en eigen formuleringen op kunt doen. Kortom een speedcursus die u snel alle elementaire beginselen van communiceren bijbrengt of opfrist.

 

 

Deelnemers

Het aantal deelnemers is door het groepsproces minimaal 4 en maximaal 12 cursisten.

Voorkennis

Er is voor deze cursus geen speciale voorkennis of ervaring nodig

Locatie

Bij u op het werk of op een nader te bepalen locatie bij u in de buurt. Ook kunt u gebruik maken van onze standaardlocatie in Amsterdam

Prijs

De prijs voor deze module is ongeacht het aantal deelnemers € 500,- Bij het verzorgen van 2 modules op dezelfde dag wordt geldt een prijs van totaal € 800,- (excl BTW en eventuele reiskosten)

MicrosoftASL&BiSL