Moeilijke klanten ?

moeilijke klantenSoftskills voor Servicedesks deel 3

In deze vervolgmodule op de algemene introductie softskills voor Servicedesks wordt het werken met moeilijke klanten behandeld. In de 3,5 uur durende sessie worden door middel van rollenspelen, interviews en presentaties de begrippen actief luisteren en empatie spelenderwijs behandeld. Allereerst wordt verkend wat verstaan wordt onder moeilijke klanten. Vaak wordt dit geassocieerd met boze klanten, maar ook een klant die niets verteld kan tot moeilijkheden leiden. Voor elke "moeilijke klant" is een karakterisering nodig en natuurlijk ook een gewenste aanpak. Dat is de voornaamste insteek van deze module die doorgaat op de in de introductiecursus aangegeven gebieden. Ook deze module is confronterend omdat de situaties uit het veld van servicedesks komen. De cursist wordt meegenomen in de dagelijkse ervaring met een klant waarbij een onprettig gesprek prettig kan worden. 

 

Deelnemers

Het aantal deelnemers is door het groepsproces minimaal 4 en maximaal 12 cursisten.

Voorkennis

Er is voor deze cursus geen speciale voorkennis of ervaring nodig

Locatie

Bij u op het werk of op een nader te bepalen locatie bij u in de buurt. Ook kunt u gebruik maken van onze standaardlocatie in Amsterdam

Prijs

De prijs voor deze module is ongeacht het aantal deelnemers € 500,- Bij het verzorgen van 2 modules op dezelfde dag wordt geldt een prijs van totaal € 800,- (excl BTW en eventuele reiskosten)

MicrosoftASL&BiSL