Soft skills – call logging

call logging

Softskills voor Servicedesks deel 4

In deze vervolgmodule op de algemene introductie softskills voor Servicedesks wordt het werken ticket tools, logging en schriftelijke communicatie behandeld. In de 3,5 uur durende sessie worden allerlei specifieke situaties behandeld die problemen opleveren met collega 1e lijns maar ook 2e lijn en andere oplosgroepen. Hoe ga je efficient om met het loggen van een call.  Wat noteer je wel en wat niet. 

Wat zijn de standaarden in je eigen servicedesk omgeving. Welke problemen worden er iedere keer ervaren met het loggen van een call. Hoe ga je om met de meldingen vanuit Webinterface gedeclareerde calls. Er wordt in deze cursus zobveel mogelijk gebruik gemaakt van gegevens uit je eigen servicedesk omgeving. Via afgespeelde communicaties, via teksten uit je eigen tickettool zullen voorbeelden besproken worden en natuurlijk ook, indien nodig, verbeterd worden.

Deelnemers

Het aantal deelnemers is door het groepsproces minimaal 4 en maximaal 12 cursisten.

Voorkennis

Er is voor deze cursus geen speciale voorkennis of ervaring nodig

Locatie

Bij u op het werk of op een nader te bepalen locatie bij u in de buurt. Ook kunt u gebruik maken van onze standaardlocatie in Amsterdam

Prijs

De prijs voor deze module is ongeacht het aantal deelnemers € 500,- Bij het verzorgen van 2 modules op dezelfde dag wordt geldt een prijs van totaal € 800,- (excl BTW en eventuele reiskosten)