Soft skills introductie

softskills

Softskills voor servicedesks

In deze cursus leert u de elementaire beginselen van communicatietechniek, telefoongedrag en service verlenen. Door middel van korte verhandelingen, rollenspelen, onderlinge interviews en management games gaat u spelenderwijs door de materie heen. Na deze 3,5 uur durende sessie heeft u allerlei Do’s en Dont’s geleerd en in de praktijk leren toepassen. Hoe controleer je een gesprek, 

wat is actief luisteren. Hoe breng je empathie in je vragen. Allerlei aspecten die u door tweegesprekken, plenaire discussies, en eigen formuleringen op kunt doen. Kortom een speedcursus die u snel alle elementaire beginselen van communiceren bijbrengt of opfrist.

Het betreft hier geen gewone communicatietraining want de doelgroep is technisch personeel zoals servicedeskpersoneel. Het gaat af en toe ook over technische onderwerpen en hoe je daar met klanten mee om moet gaan. Het grote voordeel is hier dat de trainer Pim Kuyper ook beschikt over een zeer brede technische achtergrond en daarmee in staat is makkelijk “on speaking terms” te zijn met technische mensen. 

De training is al zeer vaak succesvol uitgevoerd o.a.  bij bedrijven als Cap Gemini, Liander, Fujitsu, InWork.

Deelnemers

Het aantal deelnemers is door het groepsproces minimaal 4 en maximaal 12 cursisten.

Voorkennis

Er is voor deze cursus geen speciale voorkennis of ervaring nodig

Locatie

Bij u op het werk of op een nader te bepalen locatie bij u in de buurt. Ook kunt u gebruik maken van onze standaardlocatie in Amsterdam

Prijs

De prijs voor deze module is ongeacht het aantal deelnemers € 500,- Bij het verzorgen van 2 modules op dezelfde dag wordt geldt een prijs van totaal € 800,- (excl BTW en eventuele reiskosten)